Thursday, June 01, 2006

有幾多 Front Door?

今日帶大衛行自由步道,
十點幾先出發,
去到巴士站,
等左四十幾分鐘先有車,
(又話二十分鐘一班既?)

巴士黎到,
點陣顯示屏顯示「Out Of Service」。
我見其他人上車,
我又打算上。
大衛質疑係咪呢架車,
我叫佢問司機。
佢同司機作心靈既對話之後,
就上左車喇。

Freedom Trial 係連接 Boston 主要既 Historical 景點,
基本上沿住地面既紅線即可,
唔驚迷路,
更何況我上年先行過一次。

十二點第一次經過 Quancy Market,
(上年我係已經行完返轉頭)
大衛話肚餓要食野。
我食返上年既麵包周打魚湯,
事後 Bonnie 問我地做乜唔食龍蝦三文治,
我點知有 wor。

過左橋(條橋我最驚既一段路),
行 U.S.S. Constitution (舊年冇去),
就上 Bunker Hill。
今趟美中不足係,
Bunker Hill Moniment 修葺中……

回程時 Anna 約我地係戲院門口等,
我地又點知係邊 wor,
唯有靠撞。
非常「天才」地,
原本直行就見到戲院,
我地係早一個路口轉左,
漂亮地避過戲院,
一路殺落波士頓圖書館。
Bonnie 叫我地係正門等佢,
佢黎接我地。
咁我問個保安啦:
「Is it the front door of the Library?」
保安答我:
「Yes, it is one of the front door.」

我一路以為正門應該得一個,
其他係側門(Side Door),
今日上左仲要一課。

今晚睇既戲係 X-Men 3,
我覺得冇頭兩集咁好睇,
每個人都講 d,
但都唔深入。

今集有新角色 Angle,
不過花瓶得好緊要。
呢度睇戲連英文字幕都冇,
好彩我自細睇 X-Men 卡通大,
都大概知佢講乜。
不過細個睇時,
Mutants d 名多數用 Coded Name,
例如講 Cyclops 我會知邊個,
但戲用既係 Real Name: Scott,
我就要想好耐先 Match 到。

呢個網頁有 X-Men 人物既介紹。

睇完戲,
未出完字幕我地就走左,
其實仲有十幾秒既戲睇。

電影既未段,
係交代 Magneto;
呢十幾秒既內容,
就係講 Professor X 喇……
簡單黎講,
係精神轉移。

No comments: