Thursday, June 22, 2006

再見 E-300

終於成功變賣了部相機,
呢部相機自二零零四年十二月二十四日開始跟我。
買既日期其實係十九日,
不過返到屋企發現部機有問題,
結果二十四日拿去換。

呢部相機都跟過我唔少「戰役」,
零五年三月去 Anaheim 公幹、
同年六月旅行、
今年五月旅行、
大大少少追星同人像活動、
Twins、左麟右李、得心應手等演唱會、
碩士畢業典禮等等……

服十八個月既兵役,
總共按了三千二百五十二次快門。

今次 Body 連 Kit 鏡一起出售,
賣了畀一個深圳人士。
隨了部 DSLR 之外,
我連 DC 仔個 Wide Converter 都賣埋出去。

原本賣機,
係打算換新機。
不過點知好景不常,
個職員竟然冇留到機畀我,
簡直係晴天霹靂。

要我畀原價去買,
我又唔捨得。
現在整定我冇相機用。

更灰既係,
我賣完相機,
佢即刻出新 Version Firmware。
(佢曾經講過話對我部相機唔會再有 Further Upgrade)

早兩日,
有人驚我參加婚宴時,
會帶部相機去,
嚇親人。

現在唔駛驚啦,
我冇左部大機喇。
我仲有既只有個部就黎三歲既 C-750。

No comments: