Monday, June 05, 2006

鵝鵝鵝

轉機原本有兩個小時,
不過 Boston 班機延誤了,
結果只餘下一小時。
落機既係 Terminal 4,
國際線既係 Terminal 3。

我係一個好怕人「鵝」既人,
尤其是不停咁「鵝」 d 我已知既 Information,
尤其是我個腦「開緊工」個時。
所以平時老細同我傾 Project,
我會覺得好煩。
因為傾 Project 既時間,
次次都正正係我開緊 Turbo 打緊 Code 既時候。
今晚都係咁,
所以我決定 Isolate 自己,
開大 MP3 Volume,
自己找路去 Terminal 3。




最近屋企座大廈維修,
連電梯都更新。
兩部電梯,
其中一部更新了,
另一部排緊隊。

新個部電梯,
門關得慢慢的,
行得較穩定。
除此之外都是怪怪的,
入到去,
會播音樂,
但係係 d 陳年舊歌,
都唔知邊個選的。

另外個 Logic 都怪怪的,
我係七樓按制,
兩部電梯都會同時來,
唔會一部留係地下,
只得一部來。

結果呢,
樓下的人就要等好耐……

No comments: