Monday, June 12, 2006

無訊號

唔知係個電話壞,
定係現家呢個台差左。
以往收到電話既地方,
現在係直情冇訊號。
話說講緊電話,
返到屋企樓下,
咁入 Lift 收唔到係可預計既事,
咁我就選擇行後樓梯。
其實以前都試過,
不過個時手提電話未轉台,
可以 Keep 住個 Connection。
結果今次就斷左線,
我就要跑樓梯跑返屋先有返訊號。

講開手提電話,
話說我唔係香港個陣,
錄左個留言信箱,
話我唔係香港。
但呢個留言就出左事喇。
畀一個唔應該知道我過左 Boston 既人知道我過左去,
有 d 為自己既人生安全擔憂 tim……





今晚原本唔想睇波,
十一點就去訓。
點知夜晚落雨,
落到掛紅雨 tim。
原本落雨都唔係一個大問題,
最大問題係仲要行雷。
單係計我嘈醒左,
都有響雷三連發。
嘈到咁,
仲點訓返?

望一望隻錶,
四點鐘,
仲有下半場睇,
就出去睇波喇。





終於開始 Pick Up 返,
今日面對其中一場比場既四強,
兩戰兩勝。
好可惜佢唔係用佢既比賽 Deck,
如果唔係就可以試到實力去到邊。

No comments: