Wednesday, June 21, 2006

有……有……有人影係出面呀!

今日係每年一次既大日子,
有人問我做乜唔拿日假,
咁既然拿左假都冇地方去,
唔通去打一日機咩。

結果就梗係返工啦,
放左工去打機。
打打下艾文打電話黎,
話上阿力度睇波。
都好 wor,
我世界盃都冇乜點睇過,
難得今日早放工,
去睇波都好,
順手仲可以派手信。

晚飯同艾文食,
去左樓下間日本料理,
個定食幾抵食,
又刺身,又湯,
又有紅豆雪樣,
加一之後都係五十五元,
仲要好好味。

之後拉隊上阿力屋企,
上到去第一件事係派手信,
之後就係打四圈。
每逢我地四個聚埋,
總會打返四圈。

執完位坐低,
艾文驚訝地指住窗外說:
「點解出面有人影?」

我地其餘三個望一望出面,
然後阿力冷靜地說:
「我阿媽係出面掠緊衫……」

當堂笑到我同細牛肚都痛埋。
估唔到艾文可以傻到咁,
哈哈哈

No comments: