Monday, June 26, 2006

聚舊

今晚約左中學時期定向會班幹事食飯。
我地個屆都叫大陣容,
一個學會十八個幹事,
邊度找?邊度找?

不過可惜最 Active 既 Member 就係呢十八個人,
常比賽的都係呢十八個人。
今日出席既有八個人,
約左係重慶食印度野。
印度野好多都係辣既,
佢地雖然有人記得我唔食得辣既,
不過係當佢地叫晒野食之後……

佢地有同我講邊 d 辣,
邊 d 冇咁辣,
不過係我食入口,
一樣係咁辣。

食完野,
去左星光行個邊間雪榚店。
佢地攪左好耐都未選到食咩,
我一望就想到喇,
因為我見到餐牌有咖啡加咖啡再加咖啡。
杯野叫做比利時之夢,
有咖啡雪榚(仲有一球朱古力雪樣),
有咖啡 Gelly,
仲有咖啡。

一班人聚舊,
少不免會話當年。
個年去聯會營,
佢地帶左氣槍去,
發生左好多趣事。

例如向前開槍,
後面個人背脊中招,
原來係 BB 彈反彈上天花板再落返黎。

又例如玩開槍射燈制熄燈,
結果射爛左個制等等……

No comments: