Tuesday, June 06, 2006

大倒退

今晚返學,
本身已經差,
個幾兩個禮拜冇掂,
差上加差。
再加上冇做功課,
都冇返學,
點知有咩功課 wor。
結果對答案時,
被老師問到口啞啞。

最後一節,
玩遊戲 Bingo。
每人有一張紙,
分左 25 格,
每格有一條問題。
咁我地就要問同學,
如果佢個答案係 Yes 既,
就叫佢寫個名落去。
結果大部份人都係得 13 ~14 個名,
最多那個都只係得 15 個名。

原本打算畀手信毛理同學,
誰不知佢冇返。
不過其實就算佢有返,
我都冇得畀佢,
因為我今朝出門口唔記得帶。





係美國個時收到艾文既 SMS,
話有急事,
叫我返香港即刻找佢。
我見係急事,
當晚(香港時間早上)就打個長途電話畀佢,
點知佢話唔方便講住,
叫我返香港先找佢。
玩咩,
等得既就唔叫急啦。

今日返到香港,
一落機開手機已經收到艾文 SMS,
叫我打畀佢。
朝早五點幾,
點打呀。
結果佢六點幾打畀我,
終於知道咩事,
由於關於其他人既關係,
唔方便係度講。

可以講既係,
件急事已經由急變成唔急。

No comments: