Sunday, June 04, 2006

最後一日

今朝的目的地係 Wrentham Village Premium Outlets,
係掃貨的好時間。
由於屋企好多鞋,
我仲有一對兩年前比賽的冠軍獎品未開黎著,
所以今次唔買鞋。
我今次的目標都係買野畀屋企人。

因為十點未夠,
好多鋪頭未開始營業。
所以我地第一站係 …… CAFE,
本來想買咖啡豆,
可惜佢 D 豆唔賣,
真係可憐 ><

之後行 Nike,
買左袋、襪、水壺套裝畀媽。

行 Cap 帽專間店,
買左頂 Cap 帽畀威少。

行太陽眼鏡店,
買左幅太陽眼鏡畀自己。
因為自己幅太陽眼鏡正在裂開。

行 KC,
買左個卡片包畀姐父。

行 CONVERSE,
買左對鞋畀影如。

係醬油鋪,
買左個咖啡匙畀自己。

結果半日洗左 $100……

之後去左個 Mall 食午餐,
順手較錶帶。
首先去原本買個間,
個姐姐仔唔多似識攪,
結果攪左半個鐘都攪唔掂。

結果我地搵第二間,
呢間 Pro 好多,
好齊 Tools。

首先係個女仔整,
整唔掂。
之後佢爸整,
三兩下就攪掂。
可惜整完都係大小小,
不過我費時佢再被爸罵,
唯有收貨啦,
好彩唔係相差好遠。

坐黃昏機離開,
望一望張登機證,
四個 S,
即係又中招了。
醒起出機票個時,
大衛漏了報我 Asiamiles 個會員 Number 上去。
傳聞如果係 Asiamiles 會員,
坐返相關航空公司,
中 SSSS 既機會會少 D。

所謂 SSSS,
即係特別保安檢查,
搜下身,
搜下隨身行李咁,
其實冇咩太特別既,
係煩 D 姐……

No comments: