Wednesday, June 28, 2006

白做

今日要返大陸 Shoot Bug,
都耐唔駛出動到我。
今次上面有關於 AF 既野投訴,
既然燒到我個邊,
唔上唔得啦。

上到去十一點點,
食埋野先開工啦,
去左 KFC 食個桶餐,
個餐最奇怪既係,
有兩個「豬仔包」跟!

食完野,
個同事去買張電話儲值卡,
之後坐計程車去廠。

上左車行左一陣,
個司機突然叫我地落車。
佢話前面查車 WOR,
查車駛鬼落車咩?
計我話係佢收少我地錢……

之後沿途都冇車,
一路行行行,
行到巴士站,
突然下起大大大雨來,
有傘都濕晒啦……

去到廠,
要換 D 咩防靜電衫,
著埋鞋套。

入到佢坐下來 Check 機,
佢開頭話百幾部炒九十幾部,
點知我地一 Check,
發覺係 Cable 插唔實,
試十二部,
九部按住就冇事喇。
插唔實好能係個 Connection 太大,
又或者係其他原因,
但就肯定唔關 Firmware 事,
嚇得我丫。

No comments: