Monday, June 19, 2006

傻瓜

今日發生左 d 傻野。
話說早排收到份生日禮物,
係一隻手錶黎既。
咁既然係生日禮物,
雖然一早拆左,
但都梗係留返生日先開始大。
咁今朝拿出黎睇下,
但為隻錶有得計時既緣故,
個錶面好多支針。

正中間有三支,
另外仲有三個細圓各一支。

咁中間個三支針,
以一般既理解係:
最肥短既係時針,
瘦 d 長 d 既係分針,
最幼既係秒針。

咁我一拿係隻錶一睇,
點解支秒針不動既?
但係睇返個日期時間,
又唔係差好多,
六月十八日既九點三十分。
(計返買錶地方既十二個鐘頭時差就係六月十九日喇)

奇怪喇,
唔通買錶那人估到我今朝會拿上手?
新錶無理由咁快冇電架 wor,
我現在戴緊個隻,
三年都未換電。

拿拿臨拿本說明書出黎睇,
一睇就發現:

個支最幼既針唔係顯示時間既秒針,
而係計時器既秒針。
真正顯示時間既秒針,
係個三個細圓既其中一個,
正中下方那個細圓,
細心一睇,
個支細針係轉緊既。

經過呢件事,
我發覺我真係孤陋寡聞。





賣機既事有少少曙光,
有三個人買 Information,
不過都仲未有人肯定話買。

另一方面,
賣新機那兒竟然話未有貨留畀我。
阿 Zooo 叫我 Hold 住唔好賣先,
但我覺得,
除非以後唔打算賣,
呢水賣唔到,
真係幾難再賣得出……

No comments: