Thursday, June 08, 2006

重投戰場

重回工作崗位,
面對的仍然係那些 Projects,
面對的仍然係那些難題,
解決方法仍然未有。
放完假叉完電,
唔知會唔會好 d。





今日放工雞咁腳走,
落左紅磡一間機鋪睇比賽。
以往落黃埔找威哥,
多數係呢間機鋪等佢。
呢間機鋪亦係全港十五間有得玩我玩開隻 Game 既機鋪之一,
所以舊年年尾我都成日去。
不過自從我班 Friends 冇玩之後,
我冇再去,
改為去近我公司既觀塘,
又或者近我屋企既油麻地和旺角。

今晚場比賽,
係十五場初賽既其中一場,
我都報左兩場,
不過係兩個星期後先打。
今日去,
主要係感受下比賽既氣氛,
同埋操返 d 狀態,
話晒我兩個星期冇掂啦嘛。

今日比賽水準好高,
決勝戰勝負之分甚至係最後一秒。
我稍為冷卻的心又再熾熱起來。
比賽完後,
手痕落場打兩鋪,
一勝兩負,
始終耐冇打,
技術有些少生疏。
希望兩個星期可以 Pick up 返,
唔想係比賽做三零部隊。

敝 lor,
我關心打機仲多過自己份正職……

No comments: