Wednesday, June 14, 2006

溝通

溝通方法有好多種,
而我倆既溝通方法似乎亦不停地轉。
是未找到最好的?
還是環境因素變了,
最好的變了第二樣?

最初的是 ICQ,
後來變成電話。
之後又變返 ICQ,
漸漸地主力去了 Blog。

之後曇花一現既係「預約電話」。
過左一排,
突然變左 SMS。
最近,
又用返電話。

「變」係一件好事黎既,
前題係向「好」既一方變。





年尾有個大型既定向比賽。
記得十年前,
我初初玩定向。
結果好好彩咁係接力拿第二。

十年後,
我已經由當年乳臭未乾既小子,
變成教練之一。

教人最重要係身教,
其身不正又點教人?
所以我都係時候做返訓練。

又睇下我幾時開始會做返 Gym?
(好似講左半年)
又幾時開始跑返步?
(呢個仲衰,講左年半)

No comments: