Tuesday, June 20, 2006

青龍騰飛

新工咁耐以來都未試過盡時放工,
今晚第一次,
盡時六點半執野走人,
因為今晚要比賽。

今晚係某隻街機遊戲的外圍賽,
勝出的可以參加七月二日的決賽。
第二的可以參加同日舉行的遺材賽,
爭奪餘下的決賽席位。

本來今日場比賽係觀塘舉行,
不過因為近日部機壞左,
結果比賽移師到油麻地舉行。
原本可以收工慢條斯理行過隔離比賽,
但現在就要坐小巴趕出去。

賽制係十六個人分四組打單循環,
每組一人出線,
再抽籤打單淘汱賽。

今次我抽得一支好籤,
同組的實力不是太強,
競敵大多係其他組自相殘殺。
同組假想敵有一個,
好彩第一場唔係對佢。

講返個單循環,
你未打完第一場係唔知第二場對邊個。
因為係勝方交換對手,
咁所以好大機會係最後一場爭出線,
唔會出現打完第二場後已經變例行公事。

我同假想敵順利地都贏第一場,
即係話如無意外我地會係最後一場爭出線,
打呢種單循環第一場好緊要,
因為一輸就失左個主導權。

但係好景不常,
我第二場遭滑鐵盧,
但係假想敵同樣落敗,
結果就四個人一人三分。

如果同分,
係計對賽成績先,
分唔山勝負再計卡值。
因為四個人互勝既關係,
第三場就算贏都未必出線,
要贏過我那個同時輸先得,
總之就七國咁亂啦。

驚濤駭浪之下我贏左,
而隔離亦開出我想要既賽果,
結果我就憑較佳對賽成績出線。

四強對手頗強,
結果我再次險勝。
(事後我對手話佢輸輕敵)
決賽對手更強,
佢用既卡更係我比較擔心的組合,
地形亦對我不利,
幸好頭段我佔了先機,
Head 住黎打,
可惜最後四秒犯錯,
白白將冠軍送了畀人。

事後檢討,
雖然我技術差,
但講心理素質,
比賽經驗,
(話晒都入過港隊參加國際賽拿獎,
不過當然唔係呢個遊戲啦)
應用壓力,
(壓力平時應該減,
但係比賽應該好好應用)
我自信唔輸畀人。

不過集中力始終唔夠持久,
頭幾場都仲可以打晒心理戰,
控制戰局,
可惜到最後四秒失手。

雖然贏唔到第一,
但第二名都總算係一份唔錯既生日禮物。
呢度要多謝包哥早排借卡畀我,
雖然我到最後比賽都冇用到。
謝謝

No comments: