Sunday, June 18, 2006

賣相機

三國志大戰隻 Game 真係幾多人玩,
今日係旺角其中一場初賽,
又被我撞到個中學師弟大鼻。
今日我去做史記,
即係話記低每場比賽重點,
好等撰稿的有材料。
今日咁橋我就係坐係佢隔離記低佢既比賽,
你話呢個世界幾細呢?

比賽完左,
我落場練習,
結果二勝一負,
但係對小組出線愈來愈冇信心。





因為某 d 原因,
我想賣左部相機。
原本有個買家,
不過最後都告吹。
因為佢急用,
我 Reply 慢左少少,
佢係 Yahoo Fast Trade。
我充分體會到咩叫蘇州過後……

因為我都急放,
今次再放唔出,
分分鐘冇機會放得出。
結果就周圍找人 Send Message 問佢係咪想買。

其中一個覆我,
佢暫時未想買。

佢睇完我日記之後,
係咁讚我。
話我十分了得,
文武兼備,
還佩服我繁忙工作之下作多方面進修。

真係過獎喇,
我邊有咁勁丫。

No comments: