Saturday, June 17, 2006

借卡記

話說我報左個街機比賽,
個遊戲係一個卡 Game 黎既,
咁我又唔係好夠卡用。
其實又唔係話完全唔夠既,
最緊要砌到幅合用既。
有日本人用全白卡,
一樣可以係全日本大賽成名,
亦有人用全閃卡。

先排發現阿包有玩呢 d 卡,
咁佢又少玩,
我咪問佢借卡 lor。

今日約左阿包食飯,
順手借卡。
不過見到佢個時,
佢唔係一個人 lor,
攪到我鬼死咁尷尬,
叫唔叫埋佢食野呢?

Anyway,
結果只有我同阿包去食。
去左朗豪坊間地中海燒烤,
點解去呢間呢?
通常都係有人想食既野,
又冇得去,
咁我就會去晒,
等佢羨慕下。

阿包話好彩佢細佬唔會去搵野食,
其實我都唔係,
尤其是一個人既時候。
搵野食,
都係一班人既時候先做姐。

開頭以為阿包冇乜點,
應該唔會有好多卡,
可能會比我少,
但係就可能可以補足我冇既卡。

點知……點知佢拿出來既,
係一套齊既「金卡」,
真係嚇死我咁多……

No comments: