Saturday, June 24, 2006

伴郎

今晚有個中學師兄約食飯,
原來係佢要結婚,
組兄弟團。
成班除了一個我唔識之外,
其他都係以前定向會共事過既。

咁橋早兩日定向會有人打黎話約星期一食飯,
咁我多口問句乜唔係星期六咩?
咁佢就以為我認錯人。

Anyway,
本來約左七點半尖咀等,
咁我下午過海為個比賽幫手,
咁橋撞到其中一個今晚會去食飯既。
咁比賽完左(大約六點半),
見未夠鐘,
咪打住機先。
點知之後收到林小姐電話,
(其實係馬先生找我)
話佢地兩個會遲到,
主人家都會遲到,
大約八點半先到……

到最後終齊人,
一路食一路傾。
我一路都以為已經有伴郎,
點知原來係未訂既,
結果就由星期六、日都唔駛返工既我頂上。

估唔到某人做完伴娘,
三個月後又輪到我做伴郎。
(打緊呢兩句既時候,
我係想緊二月同六月 XDDDDD)
其實伴郎要做 d 乜我唔知,
咁我得閒就要找下點做伴郎 Information。

食完飯去 Bar 睇波,
順手吹下水。
畀我八到樣野,
原來馬生問過主人家婚禮會洗幾多錢,
咁唔通……

其實人到左我地咁上下既年紀,
呢 d 宴會都應該會接踵而來。

No comments: