Wednesday, June 07, 2006

尋晚真係好火,
話說上完日文返屋企。
兩架電梯新個部係九樓,
舊個部係八樓。
咁我按制啦,
八樓個部著左向下箭咀,
九樓個部冇反應。
(唔通改左 Program?)

等左十分鐘,
新個部仍然係九樓冇反應,
舊個部仍然係八樓著左向下箭咀。

咁我同保安員講:
「部 Lift 唔落黎既」

點知個保安好悔氣咁質我一句:
「睇到喇」

我都係 Report 返個實情姐,
我知增加左你工作量,
咁呢個都係你工作範圍,
駛唔駛講得咁悔氣?

好彩呢個保安員平時係當日更,
今日只係替更。
佢當日更即係我少機會見到佢,
咁都好 d。
(夜更那個幾好傾,
起碼識得同人打招呼)





因為去左旅行,
有套好想睇既戲睇唔到。
因為呢套係港產片,
所以係美國更加冇機會睇到。

今日本來打算夜晚放工睇九點半,
點知我八點幾出到去,
發現佢尾場係七點五十分,
Well……

No comments: