Friday, June 23, 2006

熱線電話

話說早排艾力斯搵我幫佢換飛,
咁要用某大 ISP 既績分再加錢換。
雖然我係該公司用戶,
但因我同時有聯營信用卡,
所以不時 D 月費會換成另一種積分。
當然有需要既時候,
係可以將信用卡既績分轉換成 ISP 既績分。

我一直以為,
雖然係唔同 System 既積分,
但都係同一間公司既,
要由 A 績分兌換成 B 績分好易既事。
點知我星期一上去想兌換既時候,
發覺如果填表申請兌換績分,
需時係七個工作天。
而換飛既日期係星期二,
即係話一定趕唔切啦。

咁我找下有冇甚他快 D 既方法,
首先發現,
可以上網兌換既,
只要 Login 左就得,
但都需要兩個工作天。

既然上網攪係兩個工作天,
打 Hotline 兌換係咪應該會快 d?
係部電腦按兩按咪得 lor。

我立即打電話去 Hotline,
話想兌換績分。
個職員問左我身份證號碼同姓名之後,
話我知經 Hotline 兌換都要填 Form,
即係最少都要七個工作天。

條 Hotline 真係「有用」,
最攪笑係,
佢有需要核對我個人資料嗎?
直接話我知 Hotline 冇得兌換咪得 lor……

最後我都係上網兌,
亦都換唔到飛,
只係列後補。

但更火滾既仲未來,
今日我 Check 既時候,
亦即係網上兌換既四個作工天後,
發覺仲未兌換成功,
Send 個 E-mail 去問,
佢覆話我打錯個上網個 Login ID,
所以未兌換到。
收到我 E-mail 後已經即時更正返。

火滾一:
我平時上網 Login,
ID 係要打 xxx@yyyy.com,
佢話我兌換個時,
應該打 xxx 就得,
唔駛打 yyyy.com……
咁都算。

最嬲係,
你收到我 E-mail,
可以即刻改,
點解打去 Hotline 唔可以即刻兌換?

No comments: