Saturday, June 03, 2006

海邊

最後一日的波士頓旅行,
(聽日係 Shopping 日)
目的地波士頓東南方的 Cape Cod。
第一站係 Plymouth Rock,
呢舊石係傳說中英國人登陸麻省第一舊「踏腳石」,
不過我對呢舊石相當懷疑。
係附近有 Mayflower II 號,
呢首船就係複製當年佢地坐既船 -- Mayflower 號。
不過我們四個對呢首船興趣不大,
結果選擇了去 Plimoth Plantation。
呢個「主題公園」都幾多野睇,
有當年原住民既「印第安村」(Hobbamock's Homesite),
當中的萬旁諾族人(Wampanoag)當然唔係真的啦,
而係職員 Role Play 既,
佢地仲會同你傾計,
回答你既問題。
例如我地問去點解種野既田唔係平,
而係一個個山仔咁。

除此之外,
佢地仲會示範日常的起居生活,
仲有夏冬兩類屋睇。

之後去到「移民村」,
都已經中午,
唔明點解 d 雞仲會啼,
唔通 Train 過?

雖然屋內有火,
但都好暗。

離開 Plimoth Plantation,
我地繼續東行。
黃昏時到達海邊,
呢度好有赤柱 Feel。
係呢度發現有一間鋪頭賣 Board Game,
有齊 A&A 全系列,
Bonnie 仲買了兩幅 CSI 遊戲。
行完之後回程。

夜晚我地玩 German Bridge,
細佬半力的情況之下輕鬆勝出,
呵呵呵
(唔得,咁樣太驕傲喇,要收歛下)
夜晚我地玩 German Bridge,
劇戰之後我險勝十數分。

No comments: