Saturday, June 10, 2006

宴客

媽媽今日生日,
夜晚係酒樓宴客。
請左七位太太,
剛剛夠腳打兩檯麻雀。
再加上家姐,
十個人食飯,
九女一男……

作為席上唯一一個男丁,
好自然地,
我繼續做墳化爐的角色。
每當個侍應清碟既時候,
「龍蝦呀,畀佢啦畀佢啦……」
「四季豆呀,畀佢啦畀佢啦……」

結果食左一碗滿既四季豆,
一碗滿既龍蝦加伊麵,
一碗翅之後,
我宣佈食飽,
從此之後,
成餐唔再食。
因為我知道再咁落去,
我食一餐就等同食三日。

所以為安全計,
都係唔好再食。

結果返屋企時,
我係拿住三袋打包,
Total 有七、八盒。
我真係唔明,
十個人食一圍全包宴,
點解可以餘下咁多?

同時我亦都慶幸我一早鳴金收兵,
如果唔係……

今日難得見到大姊,
不過我竟然唔記得帶手信畀佢,
真係失敗……

No comments: