Sunday, June 25, 2006

三振出局

今日係觀塘有最後一場外圍賽,
開賽時間係三點,
咁我起身已經一點,
沖過涼換件衫已經要飛奔出去。

點解咁晚先起身呢?
話說昨日落 Bar 睇波,
成三點幾先走,
返到屋企上埋網,
上床訓覺都成五點,
所以……

今日同星期二比,
完全變左另一個人咁,
打唔出水準,
又勁犯錯。
結果分組賽三場輸晒,
提早出局。

夜晚出左佐敦食飯,
食完落去打機練兵。
都係打得好差,
或者呢 d 先係我真正既實力,
又或者係因為唔夠訓。
(真係識得找藉口)

十點幾,
同埋攪比賽個班去左茶餐廳睇波。
之前最低消費係五十,
點知今日加到六十八。

咁叫飲叫小食啦,
我地有七個人,
佢畀左三個叉、三個匙我地。
我同佢講話畀多幾隻叉我啦,
點知佢拿左一隻畀我……

睇完一點鬆 d,
唔知係咪因為飲左兩杯凍啡,
攪到四點半先訓著……

No comments: