Wednesday, January 18, 2006

Nike Air Jordan 10 Retro

一路都想買對籃球鞋打波,
不過一路都選唔到。
唔係個款唔鍾意,
就係價錢貴,
亦都怕買錯唔適合既鞋。
上網問下提議,
有人話不如今晚出黎睇,
結果我就出左去買鞋。

四個人(包括我),
不過其實只有我一個想買。
係旺角波鞋街行下行。
其實間間來來去去都係得個幾款,
自己屬意深色,
不過深色既都唔係咁合心水。

結果睇中左兩對,
兩對都係白紅色。
一對係 Nike Air Jordan 10 Retro




另一對都係 Nike
但我係網上面係找唔到佢 d 圖。
總之鞋舌上有隻狗頭咁。

不過最攪笑係,
d 鋪頭有第一對,
就冇第二對;
有第二對,
就冇第一對。
想試晒兩對都唔得……

好不容易,
終於找到一間有晒兩對,
試完之後,
買左 Air Jordan。

之後佢食野,
Vanvan 講左兩間店名,
係旺角讀書既我,
竟然聽都未聽過……

食野食左兩個幾鐘,
傾左好多相機野。
(唔記得講,佢地係 Omuser.com 既網友)

No comments: