Thursday, January 12, 2006

做運動

大陸間廠個老闆 Delay 左個行程,
結果可以多幾日做野。
昨日講那個問題,
落係我手上,
要 Solve 就梗係輕而易舉啦。
不過問題係寫 Controller 那個唔係跟 Spec,
結果都係未攪掂。
要等寫 Controller 那個 Send 個新 Code 過黎。





夜晚打波,
之前去麥記食野。
唔明 d 人點解唔想定食乜,
排到去 Counter 先拿張 Menu 慢慢想。
幾分鐘過後,
收銀那個就叫佢地(其實係一班小妹妹)企埋一邊慢慢想,
問後面那個(即係我)食 d 乜。

我今次再食板燒雞腿包餐,
收銀個人要托高個盤(高過班小妹妹)先畀到我,
我拿住一轉身,
成包薯條就飛左出黎,
好慘哦!
不過好彩佢都畀過第二包我。

食完去打波,
本來艾力斯都話黎,
不過佢公司有 Project 趕,
黎唔到。
加上有人冇帶衫,
有人甩底。
結果得六個人打。
可能見我打得差,
後來仲有其他人跟隊。

原來我兩個幾月冇正式做過運動。
今日走兩步已經氣喘……
要練返氣先得。

No comments: