Tuesday, January 31, 2006

Monster Hunter Portable

初三赤口,
約左班 Friend 去紅磡機鋪打機。
點解去紅磡呢?
因為有呢隻 GAME 既地方唔多。
而紅磡有之餘,
又唔駛等太耐,
有 D 要等成半日甚至更多,
真係痴線。

Anyway,
我九點左右去到,
班 Friends 中既第一個到,
不過機鋪都已經好多人。

打到七點左右,
坐車落旺角,
有 Friend 想買新出個部 PPC 電話 O2 Atom。
d 幾合一既 Device 我唔係咁鍾意,
好處係一部機有幾個 Functions,
唔駛帶咁多野出街。
但唔好處都係呢樣,
如果其中一 Part 壞左,
咁就幾個 Functions 都用唔到,
又或者如果其中一個 Feature Outdate,
咁又要換過部新機……

之後行 Game Shop,
好好眼咁畀佢地見到隻二手 Monster Hunter Portable。
呢隻 Game 十二月出,
不過我因為要考試,
所以冇買住;
到我考完試,
佢又冇晒貨;
到佢有貨,
佢又炒鬼左。

近排佢又價格回落,
不過我知道,
呢隻 Game 我買左會好沉迷,
所以遲遲唔買住。
結果都難逃一劫,
畀四名大漢夾左去買 Game。
好,
返屋企煲 Game。

No comments: