Thursday, January 19, 2006

搶錢……

昨日買完鞋,
今日去試用。
原本打算唔打架,
我衫都冇帶返黎。
不過佢地話唔夠人打,
我唔黎得返五個人,
所以我最後都去。

就算我有帶衫,
直接係公司去,
都會遲,
更何況要返一返屋企先呢?

返到屋企,
工人問都冇問過我食唔食晚餐,
就拿拿聲叮晒 d 食物。
見到我拿晒袋準備再出門口先識問,
唉……

落到街決定錯誤,
我以為小巴最快,
點知佢先去紅磡,
經九龍城去黃大仙,
最後先到樂富。
結果我九點半先到……





回鄉証過左期,
結果昨日早上一早排隊拿籌。
比想像中快,
我九點去到,
十點已經攪掂晒返公司。

不過張証就好搶錢。
申請費 $360,
快証加收 $200,
影印四張,
每張 $2。
總數就畀左 $568……

No comments: