Monday, January 02, 2006

放飛機

真係好鬼憎冇責任感既人,
己所不慾,勿施於人。
所以我都盡量唔會咁。

昨日唱緊 K,
收到大衛同學既電話,
話佢地踢完波食飯,
問我去唔去,
仲問我做乜唔去踢波。
咁我梗係呆晒啦,
都冇人通知過我。

咁我聽到個邊有人大大聲話一早通知左我。
咁大隻死貓,
我返到屋企梗係即刻 Check ICQ History 啦。
聲大大個位王生,
我最後一次收佢 Message,
係十月問我拿 E-mail address。
約開人既肥宇,
我最後一次收佢 Message,
係十二月十日問我十八日踢唔踢波。

我就真係唔知邊個幾時係咩地方用過咩方法問過我知有波踢。

呢樣都未算激氣。
最激氣係話約我今晚食飯,
問佢時間地點呢,
就話聽日電話聯絡。

結果今日我就成個下午係紅磡等電話,
兼且順手打機(或者你可以調返轉講)。
等到六點幾七點都冇電話,
就返一返屋企先。

以為自己記錯日子,
可能佢地尋日講既係下星期食飯。
碰巧見到大衛同學 Online,
就 Send message 同佢啦,
結果佢先話:
「王生話取消左」

Well……

No comments: