Monday, January 23, 2006

串錯名

唔經唔覺,
過左試用期了。
呢幾日老細畀左份 MPF 表我填,
而佢終於發現,
佢幫我開那個 E-mail Account 係串錯字既。

我現在個 Account 係 stzho@,
佢當時話拿我 Initial 同姓黎做 Account 名。
Ho 係我個姓,
S 係我洋名第一個字母,
咁 TZ 即係應該代表我中文名個兩個字,
不過……

雖然老闆發覺佢串錯字,
不過冇理由現在先改返正架,
唯有用落去啦。
其實我又唔係好介意,
都係個 Address 姐,
聯絡到我就得啦。





快證即係快證,
可能就過年,
所以更加快,
今日已經有得拿。
換句話說,
即係我要開始北上做野了。





今日中午同同事去左 APM 食日式免題。
抵就幾抵喇,
不過冇咩野食。

最攪笑係,
我地一齊出去拿野食,
個侍應以為我地走左,
清晒我地張桌(因為入場先畀錢)

No comments: