Monday, January 30, 2006

虎聚

今日去左大姊家拜年,
之後坐車去沙田。
先飛 Van 仔去沙田火車站,
再轉巴士落威爾斯,
之後行去多石村(有冇記錯村名?)。
約左四虎同康哥 BBQ,
去到見到好多人,
因為艾文女友同艾文個妹 D Friends 都黎左。
各適其適,
有 d 打牌,
有 d 打機。
我同艾文單挑打 NDS 既孖寶賽車,
唔駛多講,
當然係我贏成條街啦。

其實放假前,
而有人想買我隻孖寶賽車,
仲要唔駛蝕(我 $180 入,$180 放),
為左要贏艾文,
我先唔放住。
應援團又大勝,
孖寶賽車又大勝。
呵呵呵……


之後細牛黎到,
仲帶左副大富翁黎。
之後就轉玩大富翁喇,
細牛做銀行,
阿力冇玩,
總其六個參賽者。
好難玩,
跟本玩唔到。
梁氏三人連成一線,
圍內係咁換。
我不單做唔到對我有利既交易,
其至想蝕讓,
目的只係唔畀艾文獨大都唔成功。
好彩係未輸既情況之下,
夠鐘 BBQ 而中止遊戲。

燒完野食,
繼續打牌。
我同康哥夾,
一人一鋪。
係我唔駛打時,
就幫艾文隻孖寶賽車過關。

No comments: