Wednesday, January 11, 2006

補鑊

以為會冇咁忙,
今晚可以出去跑步啦,
點知都係唔得。
老闆話大陸間廠個老闆今晚會飛去北京,
所以要預備好個 Sample 畀佢。
不過做極都做唔完。
最攪笑係冇人跟 Spec 做野,
做 Cal. 既,
唔係跟 Spec Cal.;
寫 Controller 既,
又係唔係跟 Spec 做;
其至個 Vendor,
都唔係跟 Spec 做。

我係跟 Spec 做,
不過份 Spec 係 Outdate 既。
即係所有野都係 Out Sync. 既,
又點會做得掂?

個客投訴影 d 影唔清楚,
即係 Focus 錯啦,
老闆問我點解現在先發覺。
Well,
我 Handle 呢個 Project 既第一天,
係佢話我知影相既 Focus 係攪掂晒冇問題,
我要做既只係 Video Mode 既 Focusing。
咁我又未去到 Final Checking 既階段,
又點會無啦啦走去 Check 下應該冇問題既部份?

經過我掃一次 d Code 之後,
我發覺 d Data 都係 Out Sync 既。

個 Program 其實係咁既,
個 Controller 移動完支 Lens 之後,
個 Firmware 就會睇下呢刻個 Image 夠唔夠清,
再 Report 畀個 Controller 知。

問題就係,
舊 Code 唔係等 Controller request 先 Get Data,
而係不斷 Get Data,
睇下 Controller 有冇 request 而決定 Report 定 Discard。
結果就有可能 Controller Request Time t 既 Data,
Firmware 就 Send 左 Time t-1 既 Data 過去。

唉,
都唔知邊鬼個 Design 既……

No comments: