Tuesday, January 10, 2006

「遲」「早」

有人嫌「早」,
想「遲」 d。
但其實我係想「早」既,
亦都好恨快 d。
不過,
現實似乎唔容許我有呢個選擇,
結果都係「3、5、7」。





今日做左窮光蛋炒炒,
事緣今朝拿張卡去提款,
部機話張卡失效。
拿去銀行攪,
佢話磁帶失效,
新卡要五個工作天後先有。
而我身上,
只有十三個一既現金,
同一張得返個幾既八達通……

好彩既係,
今朝帶左飯,
張八達通夠我返屋企。





估唔到補完後仲要補完。

上星期五中同食飯,
返屋企時記下同班中同既名。
三十個人,
Always 忘記兩個。
第二日,
終於醒起,
第一個係勇姐,
第二個係王馨平。

就黎到我換身份證,
Newsgroup 有網友 Post 左個時間表出黎。
網友唔信我未換,
話我點睇都似 7 中既人。
亦即係話,
一個三十歲既,
配一個十五歲既……

No comments: