Sunday, January 29, 2006

李克勤得心應手演唱會

大年初一,
恭喜發財。
恭祝各位心想事作,
萬事勝意,
財源廣進。
(雖則打呢篇日記個時連新十五都過埋)


今日我期待了很久,
因為今日有李克勤演唱會睇。
大同 Alex 好抵,
付出 $200 就有 $400 既飛,
我就相反喇,
付出 $600 先有 $400 既飛…

原本約左 Alex 係尖東等,
點知我行緊出去個時,
佢剛好係佐敦,
咁就叫佢等埋我先。

會合佢,
佢話佢食左下午茶,
唔肚餓……

行到恆豐,
Alex 問我打算今日影幾多相。
我就醒起,
原來我冇帶 Memory Card。
結果又要行返屋企一趟。

坐車上火車站,
先係 Starbuck 飲左杯棉花糖咖啡,
食左件餅。
杯咖啡一般啦,
都係鍾意飲 Mocha 多 d。

今晚場演唱會都幾多嘉賓,
有汪明荃、郭晉安、梁榮忠、花生(佢隻狗)、歡歡、球球和陳慧琳。
最攪笑陳慧琳,
唱完一首歌,
行左會場半個圈,
未收晒利是,
叫克勤唱住先,
唔駛理佢,
佢會收埋 d 利是……

佢亦都請黎4位華人音樂大師黃蒙拉、霍世潔、譚寶碩、龍向榮。
(亦既係佢「演奏廳」隻碟演奏的四位)
龍向榮博士真係好勁,
一張麻雀檯,
一幅麻雀,
都可以伴奏一首砍。

不過其實睇演唱會,
我寧可冇嘉賓,
聽主角唱多幾首歌,
唱 d 蒼海遺珠仲好。
奈何呢個係香港演唱會的特色,
冇嘉賓反而 d 觀眾唔鍾意……

No comments: