Wednesday, January 25, 2006

再北上

昨日北上完,
今日都要北上。
不過今次係去過 Vendor 處。
朝早要返公司先,
十一點左右先出發。
(都唔知返去做乜…)

係 APM 地下坐黃崗巴。
去到計程車站,
基本上黃崗同羅糊一樣,
大家都唔係點排隊既。
乘客故然唔排隊,
司機都唔係點排隊。
呢 D 意識真係要教育一下,
不過我想都要好耐時間。

係 Vendor 既半日時間,
Solve 左唔少問題,
不過都仍然有 d 地方未攪得掂。
之後坐地鐵返羅糊。
好攪笑,
地鐵站既一邊,
好多人買飛,
排晒長龍;
而另一邊,
水盡鵝飛……

夜晚出左去跑步,
原來我對上一次跑,
已經係十月既事……
今次時間唔係好多,
訓練都好輕微。
首先係跑一次大圈,
等個新人記下條路。
之後玩圖,
我 Shadow 個新人。
Demo 既時候要做得好誇張。
「我 Plan 既呢條路線,
向西行,第二個路口轉右向北,
三支燈柱之後再轉右向東……」

「咦?第二個路口有得向右轉 Wor,
做 3S,Stop,Set Map,Select 先……」

「咦?有第一支燈柱、第二支、第三支。
真係有三支燈炷 Wor,冇行錯路……」

之後 Join 左 PSP Group 既團年飯。
佢地個個 Link Play MHP,
我就拿部 NDS 出黎打孖寶賽車。
之後玩左陣大老二,
十二點左右就散了。

No comments: