Sunday, January 15, 2006

又教班

今日要教班,
Lv2 既班。
以往總會既 Lv2 班,
一般都係會白石橋攪。
但因為遲 d 會有場聯賽係白石橋攪,
所以白石橋封左場,
唔攪得定向活動,
所以改左係附近既牛寮。

八點三係九龍塘開出旅遊巴,
(一般 d 班都係要自己坐車去,
今次真係好。)

去到牛寮,
首先帶 Map Walk,
之後玩 Compass Steering。
稍稍休息之後,
佢地食野,
我心痕走去試跑 Star O。
班學員問我:
「你返唔返得切黎帶我地架?」

三分鐘之後,
我已經跑完返黎喇……

四條 Courses,
我帶佢地玩其中一條,
之後就放佢地玩,
我跟係其中幾個後面。

玩完 Star O 之後。
係正式既模擬賽。
我最尾幾個 Points,
一路數住有幾多學員經過。
數到廿一時,
見到包尾那個教練,
佢收左其中一個 Point,
仲話呢個已經係最後一個。
但我收到既訊息明明係有廿四個(後來知係廿五個 tim),
我數錯都冇理由差咁多,
跑返轉頭,
果然後面仲有三個學員……

教完班,
坐返旅遊巴落山,
係荃灣逛左一會兒。
就坐車返觀塘,
返公司繼續加班……

No comments: