Monday, January 16, 2006

二手

今日約左三個人係旺角,
交收一些二手物品。
我以為自己好醒,
約晒三個係同一地點。
但原來人地都係咁,
一個我見佢成張賣野 List,
一個係交收完之後,
我打電話搵下個時,
佢又打電話找下個。

不過好攪笑,
有一個約左佢七點半,
之前個晚佢 send e-mail 黎話「七點」未必趕得到,
話會遲少少,
但我係約七點半……

今晚我六點半就收到佢電話,
佢話到左!
我真係約七點半……





今日老細又催我申請回鄉證,
回鄉證張證件相要白底或粉紅底,
但我 d 相係藍底……

護照我又就黎到期,
咁 d 相影完可以做埋特區護照。
但特區護照要求既係藍底或粉紅底,
即係要影粉紅底啦。
(其實點解唔可以統一 d?)

中午食完飯,
落街望下,
竟然找唔到地方影證件相。

最過份既係,
我問住我公司附近既艾力斯,
佢竟然答唔知!
Er………

No comments: