Wednesday, January 04, 2006

演唱會

通完頂既結果,
係可以今日早 d 走。
因為今晚買左飛睇演唱會,
所以返到屋企訓。
訓到四點半,
起身沖涼出門口。

去到地鐵站,
唔見人。
電話又打唔通,
咁就行去恆豐嘗試找,
行左五層都唔見。
落返地鐵站過裕華,
就係地鐵站見到佢,
咦?
頭先眼大睇過龍?

今早做 d 乜好呢?
去左意粉屋食晚餐,
叫既係下午茶餐。

食完,
行落尖東,
食左 d 意大利雪榚,
好味。

演唱會八點十五分開始,
係 Twins 既一時無兩演唱會。

嗯,
都 OK 好睇。

其中有一段「打」既表演,
有人話好好睇,
我就覺得一般喇,
姐手姐腳,
出拳出腳一 d 力都冇……

今日既位置唔係好好,
好多時出黎都係影背脊。
支 Lens 又好似影得唔夠遠。

有人問我點解我影 d 相可以近佢既咁多。
佢個部係 Fujifulm F11,
600 萬像素 DC,
等效焦長最長為 108mm。
我個部係 Olympus E-300,
800 萬像素 DSLR,
支鏡既等效焦長最長為 400mm。

我仲打算買多支 ec-14 鏡加落去,
焦長可乘多 1.4 倍,
不過缺點係光圈細左,
同埋易左手震。

希望月尾場李克勤演唱會個位好 d 啦,
唔駛成日影后(後)……

睇完演唱會坐車走,
有人話獅隧九車相撞,
所以大塞車。
唔係丫,
都幾暢通 bor。

No comments: