Saturday, January 28, 2006

睇戲

今日年廿九,
明天就是初一了。
原本團年飯是昨晚食既,
不過因為大姊未出院既關係,
改左今日。

今朝一早去醫院接大姊同影如出院,
順道落大埔大姊家。
今日亦都證明左我係記路既天才,
媽媽去過咁多次都唔認得路,
我只係去過一次之嘛,
已經可以帶路,
呵呵呵。

夜晚食完飯,
去埋洗手間先走。
媽媽唔識路,
咁我帶佢去啦。
咁我入男廁,
媽媽竟然跟住我入……





食完晚飯,
坐車落旺角睇戲。
一支公睇「最愛女人購物狂」,
呢 d 戲,
講真真係好難找到人陪我睇。

呢套戲都叫 OK,
當然你如果要求佢有反思性既 Message 既話,
佢未必做到。

不過一元睇場戲,
(信用卡優惠),
仲送爆谷汽水,
抵到攔啦。
算係補償到我換唔到頒獎禮啦。





下午佢地幫影如沖涼,
係咁話我係時候學定……

No comments: