Monday, January 09, 2006

日記補完

幾日既日記都好似打漏左 d 野,
今日黎過補完。


星期日送機,
迦南走黎拍一拍我膊頭,
說一句:「叻仔丫!」
冇啦啦叻乜野仔?
問佢又唔講。


都係星期日送機,
Anna (唔係中同那個)問我工作上既野,
包括忙唔忙呀,
人工幾多咁。
我知無不言,言無不盡,
不敢有一絲隱瞞。


今日老左一個 Grade,
做左人舅父。


今日第一次學人玩 SMS Chat。
以往都係一封起兩封止,
今次起碼五封。
全程英文,
我發覺我部手機好難用,
SMS 好似打唔到「New Line」





真係慘,
有人 Miss 左班飛機。
三個人滯留係芝加哥,
第二日中午先有機。
有人叫細佬 Send 個 E-mail 畀媽,
結果十二個鐘之後,
封 E-mail 仲未打……

No comments: