Tuesday, January 03, 2006

紀錄連破

曾經有人講過:
「紀錄係要黎破既」

我今日又破紀錄,
兩點先係公司走。

「車,上個星期五都差唔多兩點啦」

請留意,
我係中午兩點走。
Newsgroup 有人問我,
「你又話好忙既?點解可以返半日就走得?」

但其實我係返左日半走得,
唔係半日。

話說老闆聽日飛,
今日又要畀部 Sample 個客。
咁就要趕工趕工趕工。

上面又 Send 左五部機落黎。
咁就要做埋 Test 同 Upgrade Firmware。
試極個 Performance 都唔得。
後尾 Check 下,
8051 佢又係 downlod 左舊 code,
Firmware 佢又係 downlod 左舊 code,
咁梗係唔得啦。

不過就算用左新 Code,
Performance 都係唔得。
結果就要留低 Debug 同試機。

八點半我出返佐敦上堂,
食完飯十二點返公司繼續做。
點幾時,
個同事話佢攪掂晒 d 野走得,
(結果當然未啦,佢都冇試晒 d Features Work 唔 Work)

Anyway,
得我一個留係度通頂。
試試試,
做做做。
最後有製成品,
不過在我而言,
仲有很大既進步空間……

No comments: