Sunday, January 01, 2006

唱 K

一月一日星期日,
返完崇拜之後(今日係元旦主日)
返到屋企,
問媽媽去唔去食午飯。
佢話好呀:「等我廿分鐘。」

結果……
我等左一個鐘都未出到門口。
辛辛苦苦落到樓下,
仲要等 Auntie Yip,
結果由我返屋企計,
個半鐘都未過到第一條馬路。

但係我又約左人 wor,
結果都係冇同佢食午餐。
出到旺角,
行左潮流特區(?!),
之後行旺電,
再之後信和。

五點半去左創興唱卡拉 OK(?!),
講真,
我好少唱 K。
因為一黎我唱得唔好聽,
二黎我把聲入左咪出返黎係好怪好難聽。
所以免得過都唔去唱 K,
Even 去左,
都唔會拿咪唱歌。

不過今日得兩個人去唱 K,
(唔好週圍同人講呀)
焗住要拿咪唱歌。

唱完 K,
就去左睇戲。
睇「情義我心知」,
OK 好睇啦。

睇完戲,
就坐巴士走。
有人表演企係度訓覺,
我又驚佢跌 wor,
結果就前後左右護住佢。

基本上,
除左佢垂直座落佢我末必豆得住之外(只豆住雙手)
佢向邊個方向跌都唔會有事。
人肉護墊,
勁呀!

No comments: