Tuesday, January 17, 2006

在「唔記得要買甚麼」之前,應該點做?

今晚上日文,
因為之前太忙既關係,
所以都冇時間溫書。
放左工去到,
佢地都默完書準備教書。
有結果我就唔駛默,
都好,
因為我都冇溫到。

臨到新年,
今日派左一張卡,
叫大家寫新年願望上去。
嗯,
寫咩好呢?

一於就咁啦:
10分以内に2.4 キロメートルの競走を完成するように

跟住教文法,
勁攪笑。
佢問唔記得要買 d 乜野之前要做 d 乜。

我話係唔記得之前要買左佢。
跟住佢好愕然,
佢話如果你有事做,
唔得閒買呢?

咁我就話寫低佢。
點知都係錯,
佢話要寫低 memo……

今日教左幾個副詞,
意思同以前學過既差不多,
但係又有少少分別。
小西老師花左好多時間解釋,
但係我都唔係十分明。
以前初班,
用個本書既出版社有出另一本講書入面既文法,
仲要係中文既 tim。

但係現在呢本書,
莫講話中文,
連用日文寫既都冇,
唔識都唔知點算。
灰……

No comments: