Sunday, January 22, 2006

06' 無國界野外定向比賽

又到一年一度既無國界野外定向比賽,
今年是第五屆,
亦是我第四年參加。
第一年冇參加,
係因為上左廣州玩穗港盃。
之後個三年都有玩,
參加男子高級四人組,
四年(連埋今年)都係個三個拍檔,
都係那個隊名:青蛙堆堆。

叫青蛙堆堆,
係因為我地套定向衫係鮮綠色,
成隻青蛙係山週圍跳。
(完全唔合我性格……)

之前個三年,
都贏消防拿冠軍。
想贏第四年就難 d 喇,
因為有 d 港隊人仕,
睇唔過眼我地連贏三年,
組隊黎挑戰。
講牌面,
我地輸九條街,
叫做盡下人事啦。

結果,
連第二都補唔住,
輸埋畀消防得第三。
事後檢討,
拿唔到第一好正常,
隊港隊用既時間少過我地,
但係打晒滿分,
我地差成百分。
不過僅輸畀消防 10 分就有故講下,
故然我體力唔夠係主因,
不過如果唔係頭段要擘草穿林,
損失時間之餘,
我體力會唔會下降得咁快?

事緣有個 Point,
要先入白林,
經崖壁上山咀,
當我找到崖壁想上時,
佢地話未到要繼續入。
結果……

Well,
我雖然體力有乜,
但我對睇圖認路都仲叫有心得既。

不過最頂癮既係,
帶頭快跑那個,
成日話佢係前面跑,
冇睇圖,
唔知幾時停。
(謎之聲:咁你攪乜係前面快放?)

三年前組隊,
講明贏輸都只係組四年。
成績其實都唔錯,
三年冠軍一年季軍。
下年(如果仲有的話),
我應該會用第二個身份參加。
可能組第二隊,
又或者做工作人員。











炒炒按於二零零六年二月五日清晨:
日記記落後左兩個星期,
估唔到會畀人催。
不過,
我仲領先緊半年有多 wor……

No comments: