Sunday, June 10, 2007

Ocean's Thirteen

因為表舅母嫁女,
所以一班親戚係廣州落左黎。
昨晚飲個時冇乜點傾計,
所以約左今朝飲早茶。

影如都有黎,
我仲抱左佢去玩幾次。
第一次係帶佢睇魚魚,
第二次係同佢玩過山車,
即係我抱住佢跑樓梯……

佢玩得好開心,
係咁笑,
我就跑得好疲倦喇……

下午約左 Alex 睇戲,
Ocean's Thirteen。
呢集係第三集,
第一集 Ocean's Eleven 係 2001 年上映,
我覺得好好睇。
片名的 Ocean 正正就是主角的名。

續集 Ocean's Twelve 係 2004 上映,
一樣係鬥智既故事,
不過比起第一集,
似乎有少少不及。

今集第三集,
一樣係鬥智。
不過,
我覺得比第二集仲兒戲……

第一集既時候,
十一個人既角色都好鮮明,
每人有唔同既任務。
但係第二同第三集,
有時我會攪亂左 A 同 B……

單身部落始終抽唔到時間去睇,
下一套去睇既,
應該不出「Fantastic 4 第二集」同「老港正傳」呢兩套。

下個星期,
仲有詹瑞文既「戲王之王」想睇。

No comments: