Saturday, June 09, 2007

表表妹結婚

今日又有得飲,
表舅母嫁女。
一行六人五點鐘係佐敦出發,
途中,
影如成日企起身,
被我地話左幾聲「No」之後,
就開始喊。

剛好今日約左阿包出黎交收,
交收既貨物當中,
有個麵包超人頭公仔,
我一拿出黎,
影如即刻笑返。

去到同表舅母、表妹、表妹夫影完相之後,
姐夫駕車將影如同工人送返屋企先,
咁我同媽冇野做,
就落左新城市行。

去 Starbucks 食左個 Tea,
之後媽去睇衫。
因為酒樓 d 冷氣太凍,
所以買左件衫穿。

當我係 CD 鋪買緊 DVD 時,
就收到電話催入席喇。

點解咁趕呢?
因為簽紙結婚儀式都係酒樓舉行既,
佢地請左個律師黎證婚。

儀式完畢,
上燒豬,
今次既背景音樂係:
「Congratulations, and celebration.........」

去親婚宴,
見到親戚,
都係會問我那一個問題,
答案亦都係:「邊有咁快丫……」

席間有玩新郎新娘遊戲,
雖然我坐正隔離,
我都係唔知佢地係度做乜架,
可能呢 D 又係代溝……

有朝一日,
我遲終都係唔想擺酒。
就算如願,
我想至少都要上廣州一次食親飯……

No comments: