Friday, June 22, 2007

激死晒

仲以為請左個人會輕鬆 d,
結果都係唔得,
一樣要做咁多野。

話說叫靚仔執字粒,
咁個 Menu 就可以轉語言,
點之個靚仔就真係齋執字粒,
冇 download 落機睇。
結果我今晚試既時候,
發覺有幾句太長,
結果又攪左我個幾鐘,
激死我。

跟住仲攪野,
睇那個執左字粒既 File,
理論上,
每個字款都應該只出現一次,
點知,
有 d 我發現出現左三次,
仲要三個唔同大小、
唔同粗幼……

昨晚同班機友去食放題,
班友都係玩得好癲個類,
結果被人叫左十幾次請將音量收細
XDDDDDDDDDDDD

尋日出完篇 Blog,
夜晚就收到電話。
Well 係我想多左,
不過當我媽想既係一百步之遠,
我只不過係五十步姐,
唔係多丫。

但做唔到原來五十步都叫遠,
又或者,
我連十步都唔好想,
行完一步,
先再想下一步,
呢 d 係咪叫做見步行步?

No comments: