Tuesday, June 05, 2007

2007 日本之旅補完及總結

十日既旅程終於完結,
有得食、
有得玩、
有得影相、
有得購物、
有得見面,
基本上一次過滿足晒我所有願望。

美中不足,
係我唔見左個電話。
正確 d 講,
係唔見左我媽個電話。

話說我自己個電話係 2G,
日本用唔到,
結果就借左我媽個電話去。
亦即係話,
我帶左兩個電話去。
點解要帶埋我原本個電話呢?
因為我原本個電話同時係 PDA。

故事發生係第四日遊完大涌谷返箱根湯本,
開 Locker 時,
我發覺唔見個電話。
我記得我之前個晚執行李時,
考慮過唔帶電話去箱根,
所以以為個電話仲係池袋個行李箱入面。
都去完箱根返到池袋,
係個行李箱中找唔到。

問過酒店、JR、小田急、甚至個朝買衫既鋪頭,
都係找唔到……

Anyway,
唔見到唔見左,
媽那個新電話我都畀左錢。

總結今次既行程,
令我愛上去日本旅行。
莫講話今次只係去東京,
富良野、大板、靜岡呢 d 通通未去,
單單東京既景點都未去晒。

好想出年再去,
但係,
出年係韓國又兩年一度既亞洲及太平洋區野外定向錦標賽,
呢個我又想去 wor,
真難決擇。

No comments: