Wednesday, June 13, 2007

今日去個客到開會,
但老闆要先上深圳,
所以約左係灣仔碼頭的士站等。
係公司出發,
上左地鐵,
跟住收到電話,
同事話老闆打左返公司,
話最早都要遲半個鐘。

咁我點算好呢?
結果去左麥記食 Tea。

食完 Tea 行到去會展,
又收到老闆電話,
話剛剛先過關,
叫我找間野坐陣先。
我剛剛先坐完出黎咋 Wor。

結果去左打機。
打完機,
去到冇的士個的士站,
都要等多半個鐘先見到我老闆。

之後再坐車入去。

其實今次開會,
都係我受靶多,
鬼叫我對住個客咁鬼大脾氣咩。

Anyway,
結果個會都係廢話多。
如果唔洗開會,
等我有多 d 時間做,
效果會好好多。

坐車走既時,
老闆話要請個暑期工,
叫我找人。
咁我就打畀阿包,
叫佢 Send CV 畀我。

No comments: