Saturday, June 02, 2007

2007 日本之旅 Day 9

旅程既第九日,
倒數最後一日。
朝早去三鷹博物館,
三鷹博物館現場冇飛買,
一係日本某間便利店買,
一係就係香港買定。

香港買飛,
價錢貴一倍左右,
勝在冇限時限刻,
即係個日隨時入場都得。

日本先買飛既話,
雖然就便宜好多,
不過就限住某個 Time Slot 先入得去。

每人張飛都唔同樣,
我個張我睇極都唔知係邊套動畫,
某人話係移動城堡 wor。

入到場有一段動畫睇,
出面冇得睇,
亦都聽講話每日播兩套都唔同。
我地睇個套係關於龍貓,
其實應該話係關於貓巴士,
(定應該話係貓的士?XDDDD)

去到三鷹,
原本話唔知去邊度,
不過因為我要幫機友買野,
結果去多次秋葉原,
行左成個下午,
都係未買齊。
最後係新宿先入齊貨。

個班死仔,
我出發之前問有冇野要買,
又冇人出聲。
到我黎左日本喇,
去完第一次秋葉原,
就狂收到 Message 話要買乜買物……

No comments: