Sunday, June 24, 2007

初戰失利

昨晚睇完戲,
返屋企拿手信,
之後去黃大仙。
當我關了鐵閘,
想鎖門時,
找不到鎖匙。
冇帶鎖匙冇乜野既,
最多返黎個時按門鈴。
之但係,
我發現條鎖匙插在木門上,
Well……

滯留左係門口十數分鐘,
終於等到人支援。
之後會合阿力,
去樂富。
一見到艾文,
我就即刻將佢既獨有手信:
超小型扭旦一個送畀佢。
餘下個 d,
去到佢屋企先畀佢啦。
手信只欠 Sunny 個份未畀佢,
找天直接上佢屋企放低先。
阿力同艾文個兩份冇時間性,
其實幾時畀都得,
其至過多三、四個月畀仲好。

反而 Sunny 個份有時間性,
萬一佢畢業我都未畀到佢,
咁就失去了個意義了。

Anyway,
去到 WTS,
就係同 WTS 聯盟對戰。
Jordan 聯盟既 Sunny 因事決席,
由我呢個啦啦隊補上,
結果當然一家輸三家。
如果我鋪鋪都安安份份,
應該有得贏,
我試過連續食五鋪自摸三番。

但係一立心不良做大牌,
就會出沖了。

打左八個鐘,
只係打左三個東……

No comments: