Friday, June 29, 2007

Compile Error

理論上,
應該今日交 Final Version 畀個客,
不過結果係,
又 Delay lor。

話說都仲有幾個 Issues 未解決,
咁我就同靚仔兵分兩路,
佢將 Porgram Port 去新既 Library Version,
睇下可唔可以攪得掂;
我就繼續 Work on 舊 Library。

五點幾,
靚仔話攪掂,
Download 落機試左成個鐘,
好似 d Issues 都 Solve 左。

六點幾,
佢畀左 d Files 我就走左喇。
我一試,
Compile 唔到,
即刻追返佢拿返隻手指,
再炒多次再次,
都係 Compile 唔到,
話 Missing Files。
到我最後左執右執,
終於 Compile 到,
不過一開機就 Hang 機,
仲衰過未換 Library 時。

奇就奇在,
靚仔個 Version,
係可以成功 Download,
成功執行,
但係睇返 d Debug Message,
係 Show 緊舊既 Version Number。

後來問返靚仔,
佢都有見到 Missing Files 那句,
不過佢當時以為咁係代表 Compile 成功,
因為 Compile 成功都有類似既……

No comments: