Wednesday, June 06, 2007

新相機

成日有人問我做邊行,
我覺得好難答。
難唔係難在答做邊行,
而係難在之後既後續問題。

造相機?
咩牌子?
咩型號?

遇到咁既情況,
通常我都係話我間公司係 Design House,
冇自己品牌,
d 相機賣去外國,
香港買唔到……

不過似乎日後可以就新既答案。

今日網上睇雜誌,
邊本唔講喇,
反正有將內容放上網既,
都唔係好多本。

睇到一度介紹 IT 產品,
一睇個 Heading,
咁熟口面既,
睇埋內文同圖。
果然,
呢部就係我有份整既個部。

第一次係雜誌見到有自己有份開發既產品,
個種感覺,
非筆墨所能形容。

唯一未中不足,
就係呢個產品唔係由我由零開發。
我只係接手將佢改良。

By the way
返左黎幾日,
都未得閒約幾兄弟出黎拿手信 tim。

No comments: